Jubilaris Pierre Bastiaens

Jubilaris Pierre Bastiaens is 70 jaar lid van De Blouwe!

Pierre is de 2e platina jubilaris binnen onze harmonie en werd bij zijn aantreden binnen onze harmonie ingedeeld in de hoorngroep. Pierre heeft de hoorn meer dan 50 jaar bespeeld.

Wat velen niet meer weten, aangezien alles tegenwoordig via automatische incasso gaat, is dat Pierre meer dan 25 jaar de penningmeester assisteerde bij het innen van de contributie bij de leden van onze vereniging, omdat zowel het uitkeren van loon als het innen van contributie destijds cash gebeurde.

Pierre is iemand met een grote sociaal maatschappelijke betrokkenheid en we zien hem dan ook nog bijna altijd op onze evenementen acte de présence geven.

Pierre zijn grote hobby is tuinieren en menigeen in Wolder mag zich gelukkig prijzen als hij of zij de groenten van Pierre mogen proeven.

Pierre, van harte gefeliciteerd!