Jubilaris Nico Hogenboom

Jubilaris Nico Hogenboom is 70 jaar lid van De Blouwe!

Nico is in 1949 begonnen bij De Blouwe vaan Wolder, maar zijn lidmaatschap staat geregistreerd op 01-01-1950.

Nico is pas enkele jaren geleden gestopt als actief muzikant, maar we zien hem nog bijna iedere week op de repetitie waar hij samen met neef Theo Hogenboom komt genieten van de klanken van het Harmonieorkest.

Nico is getrouwd met Lucy en zijn 2 dochters, Chantal en Brigitte, zijn beiden ook al meer dan 40 jaar lid van de vereniging.

Zelfs op late leeftijd is Nico lid geweest van Joonk Blouw om de jeugd te ondersteunen op de bastuba.

Nico heeft sinds maart (aanvang corona) geen repetitie meer bijgewoond en mist dat enorm.

Nico heeft ook jarenlang deel uit gemaakt van de Blaue Jager en houdt nog altijd van blaaskapellenmuziek, die soms door de harmonie ten gehore wordt gebracht. Je ziet hem dan gaan staan om iedereen eens goed te bekijken en neuriet dan zachtjes mee.

Sinds Nico gestopt is als actief muzikant, is hij benoemd tot erelid van de harmonie en staat nog altijd klaar om te helpen waar dat nodig is.

Nico, van harte gefeliciteerd!