Even voorstellen: Boy Limbourg, onze nieuwe tamboer-maître

Tamboer-maître Boy Limbourg

Op zoek naar een nieuwe tamboermaître. Het is ons gelukt. We zijn erg blij dat we aan u mogen voorstellen Boy Limbourg, onze nieuwe tamboer-maître, woonachtig zelfs gewoon in Wolder!

Boy stelt zich zelf aan u voor:

“Mijn naam is Boy Limbourg, ben 51 jaar jong, gescheiden en trotse vader van twee zonen die beiden lid zijn van Scouting Wolder. Ik woon in Wolder en ben werkzaam bij Sikkens Service Center en Verfland BV.
Ik ben 23 jaar lid geweest van Fanfare Juliana (Limmel) alwaar ik tweede tamboermaître was, lid van de drumband en slagwerker bij het Fanfare Orkest.
Bij diverse harmonie en fanfare orkesten op uitleenbasis gespeeld en een bijzondere band opgebouwd met Ster der Toekomst waar ik waarnemend tamboermaître was en samen diverse prijzen heb mogen behalen met promotie en ook deelname aan het WMC.
Veel geleerd in militaire dienst waar ik deel mocht uitmaken van een exercitie peloton 48ste pantserdivisie van Heutz met deelname aan de Nijmeegse Vierdaagse en tevens het behalen van het BLS vaantje. Ook deelgenomen aan de Vlagenwacht KNIL traditie.
Ik hoop een positieve bijdrage te kunnen leveren aan het reilen en zeilen van de Blouw vaan Wolder.
Met een muzikale groet van jullie nieuwe tamboermaître Boy Limbourg.”

Uiteraard wensen wij Boy veel succes en vooral ook veel plezier toe bij onze prachtige vereniging.