Ontspanning

Op hoog niveau muziek maken is een doel dat alleen bereikt kan worden met inzet en concentratie. Omdat de boog niet altijd gespannen kan zijn, zorgen we als vereniging ook voor de nodige ontspanningsmomenten.

Uiteraard is het ontzettend leuk als je je als vereniging aan het publiek kunt laten zien bij diverse presentaties in het straatgebeuren. In de buurt laten we ons onder andere zien met Koningsdag, de processie en het inhalen van de communiekinderen.

Ook organiseren we voor de jeugd verschillende activiteiten, zoals laser gamen, bowlen en muzikale workshops. Voor de jongste jeugd is er ook een jaarlijks uitstapje georganiseerd. Zo combineren we een wandeling met minigolf en een drankje, ijsje en frietje.

De werkzaamheden die we verrichten bij de diverse evenementen zijn aan de ene kant weliswaar werk, maar worden door velen ook als ontspanning gezien. Een ideale manier om elkaar beter te leren kennen en in een andere setting met elkaar te praten.

Van tijd tot tijd proberen we ook een concertreis te organiseren voor de gehele vereniging. Hoofddoel hiervan is ook ontspanning en vooral samen Wilhelmina zijn.